Manažerské dovednosti

Témata:

  • Základy prezentačních dovedností – jak přesvědčit ( např.vedení pracovních porad)
  • Vedení pracovního týmu, delegování a motivování
  • Druhy manažerských pohovorů a jejich zvláštnosti, zadávání úkolů, zpětná vazba, výběrový pohovor, disciplinární pohovor
  • Hodnocení zaměstnanců – komunikace při hodnotícím pohovoru
  • Řešení konfliktů s podřízenými, emočně náročné rozhovory
  • Jak nejlépe vyjít s podřízenými – spolupráce s různými typy lidí a jejich motivační, komunikační a pracovní styl
  • Efektivní využívání pracovního času „ Time Management “
  • Manažerské vyjednávání
  • Komunikační dovednosti – jako pracovní nástroj manažera
  • Vedení týmů, týmová spolupráce
  • „50+“ výhody různorodosti týmů - jak čelit mezigeneračnímu napětí a nedorozumění
  • Škola mistrů
  • „Outdoor trénink“ – zlepšení komunikace ve firmě, zvyšování výkonnosti týmů