Manažerské dovednosti
Témata:
- Základy prezentačních dovedností – jak přesvědčit ( např.vedení pracovních porad)
- Vedení pracovního týmu, delegování a motivování
- Druhy manažerských pohovorů a jejich zvláštnosti, zadávání úkolů, zpětná vazba, výběrový pohovor, disciplinární pohovor
- Hodnocení zaměstnanců – komunikace při hodnotícím pohovoru
- Řešení konfliktů s podřízenými, emočně náročné rozhovory
- Jak nejlépe vyjít s podřízenými – spolupráce s různými typy lidí a jejich motivační, komunikační a pracovní styl
- Efektivní využívání pracovního času „ Time Management “
- Manažerské vyjednávání
- Komunikační dovednosti – jako pracovní nástroj manažera
- Vedení týmů, týmová spolupráce
- „50+“ výhody různorodosti týmů - jak čelit mezigeneračnímu napětí a nedorozumění
- Škola mistrů
- „Outdoor trénink“ – zlepšení komunikace ve firmě, zvyšování výkonnosti týmů